Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben okmeydanında heryerimi sallayarak geziyorum. Yaptığın yorumlar yanlış. Bence uzatma. Kızın rahat olması öldürülmesini gerektirmez.

Size iyi "vicdanlar" iyi forumlar