Konu
Konya'lılara Bir Sorum var
02-09-2015, 01:15:59
#3
tashift00
Otogar ile stadyum yakın denilebilir. Ancak minibüs kullanabilirsiniz. Yoğunluk olacaktır muhtemelen, yürüyedebilirsiniz.