geçmişi hatırladım, gözümden yaş akmasına engel olamadım. Ne günlerdi be kraliçe... Çok geçmiş olsun, adamdaki tipe bak dicem de o da yok. Neyse bundan sonraki sözlerim foruma yakışmaz...