Arkadaşı tanımıyorum ama yazdıklarını okudum.
Ne zaman bizim ülkemizde birileri ölmeden önlem alınacak?
Yaşanan cinayetler sonucunda tüm ülke sözde ayağa kalkar; ancak önlem alınmamaya devam eder.
Bu kızın 3-5 gün sonra öldürülmesi kimi şaşırtır? Arkasından üzülmek neye yarayacak? Çok ama çok üzüldüm şu haline. Zamanında kendi kararlarını vermiş ve hatta bu kararları da yanlış olabilir ama hiç bir insan o şiddeti görmemeli.