JimmyK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelik konu sahibinin olmak üzere bende p.m. isterim. Saygılar
Konu sahibi olumlu ya da olumsuz bir dönüş yaptıktan sonra pm atacağım size de.