yardım istemiş arkadaş ücretli yaptıracak olsa iş verenlere ya da ücretli script isteğe açardı konusunu değil mi?
Yardım konularına sürekli pm istiyorsunuz. İnsanlar ücretli yaptıracak olsa yardım istemezdi değil mi? Gerekli bölümlere açarlardı konularını.
Yapmak istediğin şeyi json ile veritabanından verini getirip daha sonra ekrana verdirebilirsin, biraz komplike olabilir tahminini yaz işlemi ama sen html ve jquery kodlarını paylaş birde veritabanından ilgili tablonun resmini atarsan yardımcı olmaya çalışalım.
Sizi neden alakadar etti benim pm istemem eğer konu Sahibi uygun görürse zaten bana pm atar yoksa atmaz neden mesajımı baltalamak istediniz merak ettim.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi