Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bonus özellikli ve yıllık aidatı kesilmeyen bir kredi kartı al yeterli, limitinide aylık gelirinin 2 katında sabitlet, onlar arttırmak isterse de arttırma. Araba parası limitli kart yapıyorlar sonra...
Arkadaşın dediğine katılıyorum. Bana hep limit arttırımı talebinde bulundular, bende yedekte bulunsun ihtiyacım olursa mantığıyla hep arttırdım. Hep o limitlerin sonunu gördüm.

Eğer iradeniz çok sağlam ise (ki ben de öyle diyordum) belki alabilirsiniz.

Ayrıca genelde yıllık aidatı olmayan kredi kartlarında elektronik ürünlere taksit yapılmıyor bilginiz olsun. (Bonus Flexi, Bonus Genç vb.)

Benim en çok satın aldığım şey elektronik ürün olduğu için normal Bonus almıştım.