Şahısa ait ve müzisyen sıfatıyla onaylatıyorlar.
1 kişinin begendiği sayfanın onaylandıgını gördüm bu hiçbirşey
İyi de adam büyük bir sanatçı da değil kendi çapında çalışmaları olan birisi göründüğü kadarıyla. Yani ayrımcılık olduğunu düşünüyorum ilginç şeyler dönüyor bu facebookda açıkçası.