Aslında şu şekilde standart olmasını istiyorum.

Burada normal yazdıgınız zaman , den sonrasına yazmıyor eğer isterseniz , den sonrasına tıklarsanız yazıyorsunuz yada , yazdıktan sonraki kısımları yazabiliyorsunuz.