kaldırdım yorumu ,konunu okudum merak etme .Sordugun soruyu saçma bulduğumdan ona yakın birşeyden bahsettim.

"Biliyorum ki cevaplar göreceli olacaktır, bir kaç dış görüş değerlendirmek istiyorum, fikriniz neyse paylaşın lütfen, yanlış doğru yok "