Kardesim parasizliktan aliyorsan kotu duruma dusersin faiz oranidir vs dir illa alicam dersen kuveyt albaraka katilim bankalarina bak incele derim.Kesinlikle bulasmamak iyidir her bir halta imza attiriyorlar icerde bir biraktiriyorlar odemessen unutursan bi ton masraf sonra bu ne dersen imza attiklarin gisterirler.cok madue olani gorduk.r10 incele biraz.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
500 TL işbank işte üniversiteli
yorumlarınız için teşekkürler kart almamaya karar verdim