emrenazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar universite öğrencisiyim ve kredi kartı almayı düşünüyorum hangi bankanın vermiş olduğu kartı önerirsiniz nedenleriyle birlikte yazar mısınız?

Teşekkürler...

iş bank dostum bende var kullanıyorum 1000 tl limitli gerçi fulledik ama
düşük faiz oranı kart aydatı felan yok.