Şahsen ben Eylül'ün 7'sinde Almanya'ya gidiyorum ve kendime bir tane iPhone 6 alacağım Almanya pek ucuz bir ülke değil fakat yine de bizim ülkemize göre elektronik eşyalar gayet uygun.