6 Eylül de Konya Torku Arena Stadyumunda Türkiye - Hollanda maçına İzmir'den geleceğiz.
Gelişi tren yada otobüs ile gelmeyi düşünüyoruz.
bu iki yol ile stada en kestirme ulaşım ve maç çıkışı aynı gün dönüş için, ulaşımı nasıl sağlayabiliriz?