Konu
Konya'lılara Bir Sorum var
29-08-2015, 12:06:59
#1
Quismo
Üyeliği durduruldu
6 Eylül de Konya Torku Arena Stadyumunda Türkiye - Hollanda maçına
İzmir
'den geleceğiz.
Gelişi
tren
yada
otobüs
ile gelmeyi düşünüyoruz.
bu iki yol ile stada en kestirme ulaşım ve maç çıkışı aynı gün dönüş için, ulaşımı nasıl sağlayabiliriz?