Herkesin çabalayıp başvuru yaptığı dizin olarak bilinen ama bana göre artık sahtekarların yönettiği bir dizindir.
Şimdi çıkıp demeyin bir tane editör böyle yapıyor diye bunları demen doğru olmaz diye.
Kusura bakmayın ama açılan konulara tekrar bir göz atın. Kim doğru düzgün başvurupta sitesini ekletebilmiş !?
Gereksiz o kadar site varken google 1. sıradaki siteyi 1 yıldır kabul etmeyen dizinden artık hayır gelmez!
İşte gelen mail:
Alıntı
Gönderen: Samet Ay
Merhabalar.
Dmoz başvurunuzu gördüm. 300 TL karşılığında sitenizi belirttiğiniz kategoriye eklerim.
Uygun görürseniz bu maile geri dönüş yapın.
Herhangi bir şikayet olmaması adına benim olmayan mail adresinden gönderiyorum. Bilgiler daha sonra paylaşılacaktır.
DMOZ Editörü