Konu
Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz.
27-08-2015, 17:16:42
#12
Kurumedya
Hahaha sonuçta forum sürekli yeni üye kazanan bir forum bilmeyenler mutlaka olacaktır.
Alt+S ile gönderildi