@trustlayer; 1 hafta bile kullanamadığım vps parasını geri ödemedin. Yaşatmış olduğun bu maddi & manevi sıkıntı için seni Allah'a havale ediyorum.
@Netiyi; dün tekrar ticket göndermiştim trustlayer.net üzerinden geri ödeme için. Bugün bir baktım trustlayer.net de üyeliğim silinmiş! R10'a bakınca devir aldığınızı gördüm firmayı. Bu çirkin tavrınız yerine bir açıklama yapmış olsaydınız; sadece "hayırlı olsun" derdim.
Bahsi geçen firma ile çalışmaya devam edecek arkadaşlar; gelecekte yaşayacağınız muhtemel sıkıntılarda karşılaşacağınız muamele açısından fikir verecektir.