turkstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başariniza hayran kaldim bende maliyenin bana kestiği cezalari ödemek için gece gündüz demeden çalişiyorum en buyuk hatam geliri belgememek oldu artik vergimi veriyorum bunu önemseyin
Ayda ortalama nasıl bir kazanca maliye takılıyor acaba hocam? Birde öğrenciyim diye ailemde banka hesabıma para yatırıyor kii ev kiramı da babam önce bana gönderiyor, bende ev sahibine veriyorum kii bu da az bir para değil yani. Acaba herhangi bi sorun yaratır mı bu durum bana? Ablamla babam genelde direk bankamatikten yatırıyorlar mesela. Ama abim kendi hesabından havale geçiyor. Bunlar sorun teşkil eder mi? Dediğim gibi öğrenciyim yani.