s.a arkadaşlar hayrılı ramazanlar.
webmastersitesi.com üyeliği aktifleştirmemekte ısrarcı 1 seneden fazladır üyelik aktifleştirilemiyor bu nasıl saçma bir sistem anlamış değilim,yeni üye kaydı yaptım oda aktifleşmedi bu sorunu yaşayan varmı aranızda?
Aynı problem bende de var hocam. 2 yıl önce TC Kimlik onayı yaptırırken hesabım için mail aktivasyonu istenildi. Üyeliğim yandı.
Mail ile davetiye istedim, davetiye gönderildi. Yeni üyelik açtım ve yine mail aktivasyonu gelmedi.
Geçenlerde üyelikler açılmış. Başka bir üyelik daha açayım belki problem düzelmiştir dedim, ve yine aktivasyon problemi.
Anlayacağınız forum ilgisizlikten batmış. Ayrıca aktivasyon problemini bu foruma (R10) kayıt olurken de yaşadım, konuların arasında gezerken denk geldim. Aktivasyon için özel bir link vardı.
WS'de de aynı linkten olması lazım. Büyük ihtimalle o şekilde düzelir problem. Ama ben o foruma bir daha girmem hocam. Siz de bulaşmayın derim