UgurOzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağrı yoksa sorun yoktur. Düşüncesi var bende, doktora gidip kontrol ettirilmeli tabiki. İçiniz rahat olsun diye söylemek istedim.
Bu hastalık tinnitus olarak geçiyor tedavisi olmayan bir hastalık yıllarca çeken dolu bu hastalığı KBB 'cilerin elinden gelen hiç birşey yokmuş.
Kulağımda herhangi bir işitme kaybı filan yokmuş. Çok çeken insan var bu hastalıktan araştırdım yabancı forumları taradım.

3-5 ay içinde düzelende var düzelmeyende var. Allah sonumuzu hayır etsin olmadı katlanıcaz.

Arkadaşlar sizlere tavsiyem 3-4 gündür araştırmadığım yurtdışı yurtiçi platform kalmadı kulağınızı gürültüden uzak tutun
Konser vs gibi yerlere çok gitmeyin kulaklıkla son ses müzik dinlemeyin kulağınızı yıpratmayın ölene dek çekersiniz kulağınızda çınlamayı.