Merhaba arkadaşlar,
başlıkta belirttim ne demek istediğimi
aklımda megan2 ler var, sizinde düşüncelerinizi merak edıyorum
30 bine 2009 model megane 2 aldım, daha önceden ön yargım çoktu ama konfor, yakıt ve performans açısından güzel bir araç tavsiye edebilirim.