Konu
Ekşisözlük'ün altındaki gibi yerleşim?
25-08-2015, 21:52:15
#1
Berkayy
Herkese merhaba,
Ekşisözlük'ün alt tarafında yer alan reklam adsense reklamı değil mi? Böyle bir yerleşim yapmak adsense kural ihlali sayılmıyor mu? Sayılmıyorsa nasıl yapabiliriz biz de?
Kırmızıyla özenle çizdim göremeyen olursa diye.