Arkadaşlar niye insanların vaktini boşa harcıyorsunuz konu açılıyor geri dönüş yapıyoruz elimizde yazdığımız bot var deniyor bende uğraşılmasın diye o arkadaşa yönleniyorum sonra cevap yok…

Nick:
MSCNet