Konu
Sahibinden Mesaj Botu Yazdırmak İstiyorum...
25-08-2015, 21:14:50
#6
Murat
Arkadaşlar niye insanların vaktini boşa harcıyorsunuz konu açılıyor geri dönüş yapıyoruz elimizde yazdığımız bot var deniyor bende uğraşılmasın diye o arkadaşa yönleniyorum sonra cevap yok
Nick:
MSCNet