Buradan çıkacak sonucu ne yapacaksınız merak ediyorum sonuçta tercih meselesi bana göre windows başkasına göre os x
insanlarin isletim sistemi tercihinlerini ogrenmek.
Burada oylama yapabilmek için ankette ki tüm işletim sistemlerini kullanmış olmak gerekiyor. Adam çocukluğundan beri windows kullanıyorsa mac seçecek hali yok

Hepsini kullanmış biri olarak tabi ki Mac OS diyorum...
tercih meselesi. dedidiginiz gibi saglikli oylama icin hepsini kullanmis olmakta fayda var.
Linux. Linux hic kasmiyor makineyi
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
linux centos5 kullanmistim. kasma hic yok denilecek kadar az.