abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar sürer demiş. Bu mevzuda bir bilinçlenme yapılması gerekiyor dostum, bu şekilde açılan konularda onlarca tavsiye geliyor ve ilaç tavsiyesinde bulunanlarda oluyor. Halkımız doktora gitmeden ilaç kullanıyor kafasına göre stoklama da yapıyor, hastalandığında kesin bir kanı konmadığı halde evdeki ilaçları içiyor. Bir hastalığın yada rahatsızlığın bir çok nedeni olabiliyor birbirimize sormamızın pek bir faydası yoktur.
O konuda haklısınız tabi mutlaka bi doktora görünmek gerekiyor ama tabi arada böyle tavsiyelerde işe yarıyor.