Önerilerinizi de ekleseydiniz bir fikir sahibi olurdum.
Benim bir öneri eklememe gerek olduğunu düşünmüyorum. Yazdığıma göre biraz "empati" yapmanız sizi fikir sahibi edecektir.
Hayırlı geceler dilerim.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi