Şimdi sakin ol ve o klavyeyi yere bırak.

Her ay forumda ödeme alan yüzlerce kişi var, tek tek konu açsak ne güzel olur değil mi?

Bknz: (https://www.r10.net/adsense-odemeleri...esinlesti.html)