Konu
Temmuz Ödemem Hesaba Geçti :)
24-08-2015, 11:08:02
#2
CND
Şimdi sakin ol ve o klavyeyi yere bırak.
Her ay forumda ödeme alan yüzlerce kişi var, tek tek konu açsak ne güzel olur değil mi?
Bknz: (
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...esinlesti.html
)