Tabii ki zararlıdır, etiket/taze-balik sayfası size zarar vermeyecektir. Silmenize gerek yok.
Hatta Etiket devri bitti diyebilirim, ben şahsen bir çok sitemde kullanmıyorum gereksiz ve zaman kaybı olarak görüyorum. Kolay gelsin.
Tecrübesiz zamanlarımda girdiğim konular, analiz yaptıktan sonra farkına vardım, yazıdan kaldırayım o zaman, sayfa olarak kalsa da olur.