Tabii ki zararlıdır, etiket/taze-balik sayfası size zarar vermeyecektir. Silmenize gerek yok.

Hatta Etiket devri bitti diyebilirim, ben şahsen bir çok sitemde kullanmıyorum gereksiz ve zaman kaybı olarak görüyorum. Kolay gelsin.