ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema o ama ozel olarak asp de yazilmis bir script. Yani sadece tema arayuzunu ordan almis. Ayrica forum kurallari geregi mesajin tamamini kalin yazamazsiniz. İyi forumlar
Bilgilendirme için teşekkürler hocam yazı fontu deiştirilmiştir.