Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aa nasıl rencide oldum nasıl rezil oldum foruma anlatamam

mvc yapı değil mi dedim? mvc tabanlı kodlama olmaz? taban nedir onu biliyor musunuz bari?
siz view içerisinde model kullanın, ben kullanmıyorum; başkalarına da bu örneği vermiyorum.
çok klişe bir laftır ama "programın yapacağı işi veritabanına, veritabanının yapacağı işi programa yaptırma"
şimdi siz bu zihniyetinizle mvc ile veritabanı ne alaka gibi yaklaşım da sergilersiniz de neyse..
son mesaj.
İnsanları yanlış bilgilendirme .
Kendi yanlışın sana olsun .
Neyin ne olduğunu öğren .