FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizim insanımıza iyilik yaramıyor. Siz temaya kendi bağlantınızı koyacaksınız, footer'ı da şifreleyeceksiniz adam yine onu açacak.

Ben de çok ücretsiz tema dağıttım, adam şifrelediğim footer'ı açmış. Bir de gelmiş benim bloguma yazının altına yorum yapmış. O yetmemiş bir de üstüne küfür etmiş footer'ı niye şifreliyorsun diye.

Ama yine de sen bilirsin, güzel tema.
Böyle nankörlerden dünya kadar hocam ama sizinki resmen ARSIZMIŞ