Hocam bizim insanımıza iyilik yaramıyor. Siz temaya kendi bağlantınızı koyacaksınız, footer'ı da şifreleyeceksiniz adam yine onu açacak.
Ben de çok ücretsiz tema dağıttım, adam şifrelediğim footer'ı açmış. Bir de gelmiş benim bloguma yazının altına yorum yapmış. O yetmemiş bir de üstüne küfür etmiş footer'ı niye şifreliyorsun diye.
Ama yine de sen bilirsin, güzel tema.
Normal bir şey, dağıttığım önceki temalarda da böyle olaylar oldu illaki olacaktır da. O onların bileceği iş. Sonuçta orta da bir emek var
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:07:28 -->-> Daha önceki mesaj 17:05:45 --
bence yeni bir temaya geçiş yaptığın zaman dağıtman daha mantıklı.
dağıtmayı düşünüyorsan..
Başka temaya geçmeyi düşünmüyorum. O blogta son temam. Bende dağıtıp dağıtmamak ile arasında kaldım