arkadaşlar merhaba,
Wp sitemde Görünüm>Özelleştir dediğim de temanın gözükmesi gereken yerde login form gözüküyor ve giriş yapsamda yine aynı ekrana dönüyor bunun nedeni ni bilen var mı?