Şu yazdıklarini sen anliyormusun acaba

Sen kalkıp include yapmayın keyword gonderemezsin gibi abik gubik bir cevap yazarsan komplike soru gelince sen bile anlamazsin verdiğin cevabi
Ek bilgi
MVC tabanlı kodlama olmaz , MVC bir yapıdır , view içerisinde model kullanılabilir

MVC aykırı bir durum değildir , aykırı olsa kullanılmaz zaten

Hey gidi heyy
aa nasıl rencide oldum nasıl rezil oldum foruma anlatamam
mvc yapı değil mi dedim? mvc tabanlı kodlama olmaz? taban nedir onu biliyor musunuz bari?
siz view içerisinde model kullanın, ben kullanmıyorum; başkalarına da bu örneği vermiyorum.
çok klişe bir laftır ama "programın yapacağı işi veritabanına, veritabanının yapacağı işi programa yaptırma"
şimdi siz bu zihniyetinizle mvc ile veritabanı ne alaka gibi yaklaşım da sergilersiniz de neyse..

son mesaj.