BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu yazdıklarini sen anliyormusun acaba
Sen kalkıp include yapmayın keyword gonderemezsin gibi abik gubik bir cevap yazarsan komplike soru gelince sen bile anlamazsin verdiğin cevabi

Ek bilgi

MVC tabanlı kodlama olmaz , MVC bir yapıdır , view içerisinde model kullanılabilir MVC aykırı bir durum değildir , aykırı olsa kullanılmaz zaten
Hey gidi heyy
aa nasıl rencide oldum nasıl rezil oldum foruma anlatamam

mvc yapı değil mi dedim? mvc tabanlı kodlama olmaz? taban nedir onu biliyor musunuz bari?
siz view içerisinde model kullanın, ben kullanmıyorum; başkalarına da bu örneği vermiyorum.
çok klişe bir laftır ama "programın yapacağı işi veritabanına, veritabanının yapacağı işi programa yaptırma"
şimdi siz bu zihniyetinizle mvc ile veritabanı ne alaka gibi yaklaşım da sergilersiniz de neyse..
son mesaj.