Siz o şekilde yapmaya devam edin o zaman

Bu dediğiniz MVC yapısına terstir, ve buna izin verdiği için de diğer programlama dilleri arasında php'yi aşağıya çekmektedir.
MVC demek iş bölümü yapmak demektir, modeli kullanmıyorsanız MVC tabanlı kodlama yapıyorum diyemezsiniz bunun grisi olmaz ya siyahtır ya beyaz.
Bunun dışında framework kodlamayı kolaylaştırmak için değil, kodlamayı bir çatı altında toplamak için kullanılır. Bu toplama işlemi kodlamayı kolaylaştırır. İkisi farklı şeyler.
Kodları farazi vermiştim, tabi ki özelden mesaj atarsanız skype üzerinden de görüşebiliriz.
Şu yazdıklarini sen anliyormusun acaba

Sen kalkıp include yapmayın keyword gonderemezsin gibi abik gubik bir cevap yazarsan komplike soru gelince sen bile anlamazsin verdiğin cevabi
Ek bilgi
MVC tabanlı kodlama olmaz , MVC bir yapıdır , view içerisinde model kullanılabilir

MVC aykırı bir durum değildir , aykırı olsa kullanılmaz zaten

Hey gidi heyy