niye kulanmıyor include ? string sadece controlden çekincemi yollanıyor
en basit fonksiyonel kullanım budur, bunun haricinde daha farklı bir class yazılabilir.
framework iş kolaylaştırmak içindir, öyle olacak diye bir kural yok, yeri geliyor modeli viewe yazabiliyoruz
<?php $this->load->view('theme/header.php');?>
// index page code
<?php $this->load->view('theme/footer.php');?>
Siz o şekilde yapmaya devam edin o zaman

Bu dediğiniz MVC yapısına terstir, ve buna izin verdiği için de diğer programlama dilleri arasında php'yi aşağıya çekmektedir.
MVC demek iş bölümü yapmak demektir, modeli kullanmıyorsanız MVC tabanlı kodlama yapıyorum diyemezsiniz bunun grisi olmaz ya siyahtır ya beyaz.
Bunun dışında framework kodlamayı kolaylaştırmak için değil, kodlamayı bir çatı altında toplamak için kullanılır. Bu toplama işlemi kodlamayı kolaylaştırır. İkisi farklı şeyler.
Yardımlarınız için teşekkürler, ancak dediğiniz gibi yaptım ve olmadı. verdiğiniz siteyi inceleyeceğim. Musait bir zamanda team vb birşey ile bağlanıp gösterme şansınız varmı ?
Kodları farazi vermiştim, tabi ki özelden mesaj atarsanız skype üzerinden de görüşebiliriz.