reacHell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar
Bir gün düşündüm ve senaryo yazacağım dedim . Fakat yazdığım şey ile ne yapacağımı bilmiyorum.Örnek veriyorum bir aşk dizisi yazdım fakat bunu kanallar nasıl değerlendirecek direk "Star Tv" "Kanal d" gibi yerlere kendim mi başvurmalıyım.Yoksa torpil tarzında mı olmalı.Sonuçta sadece tek başıma kafamdan geçeni dökmüşüm yazıya.Çevrem de yok illaki ama.Yardımcı olursanız sevinirim
Hocam o isler bu sekilde olmuyor benim arkadasim senaryosunu yazdi. İstanbuldan ozel ekip getirdi Adanaya 1 hafta konaklama yemek masraflari ucak masraflaru herseyi ustlendi. Simdi kalan son parasiylada montaji tamamlatmaya calisiyor. Film bitincede hedefi yarismalara gonderip kesfedilmeyi beklemek. Filim teaseri ile bile bir cok yerden davet aldi yonetmen olarak katildi. Bu arada bahsettigim arkadas hicbir egitim almadi lise mezunu. Umarim yardimci olmustur yazdiklarim.