Merhabalar
Bir gün düşündüm ve senaryo yazacağım dedim . Fakat yazdığım şey ile ne yapacağımı bilmiyorum.Örnek veriyorum bir aşk dizisi yazdım fakat bunu kanallar nasıl değerlendirecek direk "Star Tv" "Kanal d" gibi yerlere kendim mi başvurmalıyım.Yoksa torpil tarzında mı olmalı.Sonuçta sadece tek başıma kafamdan geçeni dökmüşüm yazıya.Çevrem de yok illaki ama.Yardımcı olursanız sevinirim