MuhammedBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açacak konu kalmamış her kes tuhaf konular açıyor.

Mac kullanmak istiyorsanız neden 10 kuruyorsunuz anlamadım?

Varsa öyle bir tema olur neden olmasın build 32 falan öyle bir program vardı o program ile yapabilirsiniz belki.
Merhabalar,

Tuhaf konular açmak istemiyorum, bilgi almak istiyorum. Mac os teması istememin sebebi görünüşü değiştirmem sadece. Hoş bir görüntü veriyor. Daha acıklayıcı cevaplar bekliyorum.