Açacak konu kalmamış her kes tuhaf konular açıyor.
Mac kullanmak istiyorsanız neden 10 kuruyorsunuz anlamadım?
Varsa öyle bir tema olur neden olmasın build 32 falan öyle bir program vardı o program ile yapabilirsiniz belki.
Merhabalar,
Tuhaf konular açmak istemiyorum, bilgi almak istiyorum. Mac os teması istememin sebebi görünüşü değiştirmem sadece. Hoş bir görüntü veriyor. Daha acıklayıcı cevaplar bekliyorum.