Açacak konu kalmamış her kes tuhaf konular açıyor.

Mac kullanmak istiyorsanız neden 10 kuruyorsunuz anlamadım?

Varsa öyle bir tema olur neden olmasın build 32 falan öyle bir program vardı o program ile yapabilirsiniz belki.