WeroN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc programları nasıl lısanslanıyosa o sekılde lısanslıyorum program kullanıcı adı sıfre sorgusu yapmadan dırek acılıyor
programı gormek isteyen olursa TeamViewer dan gosterebılırım
Peki bu "Lisanlandırma" yasal mıdır?