Merhaba,

lisanslı vb 3 son sürümünü (3.8.9) kullanıyorum. Üye olurken captcha ve özel soru kullanıyorum. Email aktivasyonu da açık. Nasıl oluyorsa spam üyelerden bir türlü kurtulamıyorum. Sanki farklı bir şekilde üye oluyormuş gibiler. Bazıları mail aktivasyonunu aşamıyor ama geneli aşıyor.

Akismet kullandığım için attıkları mesajlar spama takılıyor ama yine de rahatsız ediyor, banlamaktan bıktım artık.

Bundan kurtulmanın farklı bir yolu yöntemi var mı acaba?
Teşekkürler.