kişi herkesi kendi gibi sanırmış, eyvallah... ruh hastasısın sen sanırım, karşındaki kişinin kim/ne/nasıl olduğunu bilmeden ne güzel damga vurmak.... ah istanbul ah... 35 yaşına gelmişsin ama.... neyse... yazar kasa işi yapıyormuşsun neden yazar kasa fırlatmıyorlar dediğin belli

of off...
Mesajını moderatörlere bildiriyorum. Senin gibi cahillere daha fazla cevap yazıp vaktimi harcamayacağım.