ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ergen gibi mesaj yazmak yerine keşke bilgi dolu mesaj yazsaydın cahil herif. Oda sende olmadığına göre böyle yazmışsın sanırım. Anlatmak istediğim burda oran aslında. Paramızın devalüe oranı. Daha geçen yıl dolar yine ateşlenip 1,90 TL olduğunda merkez bankası başkanı aman dolar almayın dolar alanlar çok zarar edecek, rezervlerimiz dolu düşmesi için piyasaya dolar satacağız sürekli diyordu hani nerde. Rezervlerimiz dediği ve açıkladığı tutar aslında brüt tutar ve çoğunluğunuda bankaların döviz teminat karşılıkları oluşturuyor. Net kullanılabilecek döviz miktarı söylenenin üçte biri kadar nerdeyse. Faiz silahıda yeteri oranda kullanılamıyor. Şu anda sadece seyretmekle yetiniyoruz olanları...
kişi herkesi kendi gibi sanırmış, eyvallah... ruh hastasısın sen sanırım, karşındaki kişinin kim/ne/nasıl olduğunu bilmeden ne güzel damga vurmak.... ah istanbul ah... 35 yaşına gelmişsin ama.... neyse... yazar kasa işi yapıyormuşsun neden yazar kasa fırlatmıyorlar dediğin belli of off...