ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaz dönemi boyunca turizm gelirleri ile bile dolar düşmediyse dahada zor düşer. Gerçi turizm sektörüde zor durumda. İşimiz çok zor, herşeye zam üstüne zam gelecek maalesef. Zaten dünyanın en pahalı benzinini, dünyanın en pahalı etini vs.. bizlere kakalıyorlardı bu da bahaneleri olacak. Özel sektörde ellerinde ki ürün stokları bitip yeni ürün almaya gittiğinde neler olacak en çok da onu merak ediyorum. Stoklar bitince zam furyası başlayacak. Çoğu firma kepenkleri kapatacak gibi görünüyor bu şekilde devam ederse. Resmen gizli devalüasyon var. Benim merak ettiğim esnafım deyip dolar 1.20 TL iken rahmetli Ecevit'e yazarkasa fırlatanlar dolar 2,90 TL iken neden çıtlarını çıkarmıyorlar...
o zaman ki 1.20 ile şuan ki 2.90 ı bir tutuyorsan yazar kasayı sana atmalı esnaf...