Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve QUİZ bombayı patlattı kapanan kanallar artık ödenmeyecek,haziran da kapananlar bile ödenmeyecek.Şimdi çöpçü spamcılar düşünsün çok iyi oldu.
haziran kapananlar ödenecek