Bence fiyat çok fazla whmcs ye tercih daha fazla olur modül geliştirme gibi tema gibi sürekli güncelleme var sonuçta. O fiyatı çok iyi değerlendirme yapıp revize edilmeli
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Ömür boyu lisans 2000 TL
Whmcs lisansının aylık fiyatının 4 kat ,
Ve tema biraz basit olmuş .
Ki bu script bitince tamamen kusursuz olacağını düşünmüyorum , millet Whmcs bırakıp bunu tercih etmez , söz konusu bile olamaz tabiki serbest piyasa ortada bir emek var ama fiyat çok fazla .
Whmcsden ömür boyu lisans alınır daha iyi , istediğiniz rakam çok yüksek bir rakam . Sadece 3 kişiye 5 kişiye satılacak bir script olsa ve tamamen kusursuz ve tasarımda daha iyi olsa belki stoklu diye o fiyata gider . Ama bu fiyatlara zor hocam ,
İyi satışlar.
Merhaba
Scripti tamamiyle bitireyim de hocam. Fiyatı revize edeceğim zaten. Ama ilk önemli olan scripti aklımdaki gibi yapıp bitirmek. Fiyat en son konuşulacak konudur.