N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adı premium olarak geçtiği için öyle dedim hocam yoksa temayı göklere çıkarmak gibi bir maksatım yoktu Zaten optimizasyon konusunda bir arkadaştan destek almayı düşnüyorum. Hem düzenlemeler yaptırmam gerekiyor. İkisini bir yapan profesyonel birisini bulursam iyi olacak.
Yok bende zaten o maksatla söylemedim, tema satan yerli yabancı birçok arkadaş çok seviyor bu premium takısını ama birçoğunda premiumluk bir taraf yok, evet görsel olarak hoş duruyorlar ama kod tarafı Allaha emanet bu da size güzel görünen ama sistem kaynaklarını perişan eden yavaş bir site olarak geri dönüyor.