Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehe ben grup açmıştım bunun için
https://www.r10.net/groups/r10-iddaa-...uyelerine.html
paylaşalım grupta zengin olalım
İşte aradığım grup destek olalım birbirimize